Clementin

 
 
När jag var och handlade tidigare på eftermiddagen hittade jag alldeles gula fina clementiner. Jag kände hur det riktigt drog i munnen för att det är så surt och GOTT! För mig är clementiner höst, så det är väl det nu då. Höst.
Även om jag tycker om hösten, väldigt mycket så känns det tyngre med höst i år då sommaren inte varit sig lik...
 
Jag har klämt i mig tre clementiner nu på kvällskvisten, efter att barnet sover. Tog på mig morgonrock, sköna tofflor, tände några värmeljus, kokade en kopp te och åt clementiner till Ung och Bortskämd på SVT. Det är dessa stunder för en själv man verkligen få ta tillvara på när man fått barn, få chans att koppla av för en stund. Så man orkar vara med till 100% när han blir mer och mer aktiv och är överallt och ingenstans hela tiden! Mitt lilla hjärta ♥.
 
Väntar in min man som kommer hem från innebandyträning snart, då ska vi se Lillyhammer på Play innan det är dags att sova!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback