Frukost för en prins



Jag kokade grötris med dubbla mängden vatten så det skulle bli riktigt mjukt. Hade en pyttebit av kanelstång i en tesil och lät det koka med. Efter kokning mixade jag riset med stavmixer.
Vid servering spädde jag ut gröten med mjölkersättning och serverade med finrivet äpple.
Mums sa Ville!!




Risgrynsgröt med rivet äpple.



Det tyckte jag också lät gott!!! (förutom mjölkersättningen då :P) Ska också ta och äta lite snart, först blir det dock hårfärgning! :)

2012-05-09 // 12:34:13

Ja jätte tråkigt! Känner mig som en ensamstående mamma.. Men en sak är ju bra; det ger pengar och det behövs efter massa strul med FK! R har fortfarande inte fått pengar för de 10 dagarna i samband med att Linus föddes. :/ Sen att det varit en dålig vinter med lite jobb för honom går hårt åt ekonomin.

2012-05-12 // 11:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback