Dag 8: Vad jag gjort idag.

Idag fick jag sovmorgon till 8.00, dessutom vaknade bara Ville en gång under natten vilket gjorde min morgon väldigt utvilad.
Runt lunchtid var jag och Sandra och shoppade blommor till alla hennes krukor! Det kommer bli så fint, jag blev lite avis att jag inte hade pengar att shoppa loss jag med..
Efter lite mat i magen för både bebis och mamma åkte vi vidare till min mormor och fikade. Väl hemma igen har jag bakat bröd, vattnat blommor, diskat och läst en tidning i solen när Ville sov!
Maken min jobbar över och är hemma vid 19. Då blir det spagetti och köttfärssås, eller jag skippar pastan och äter sallad istället till, nu har jag bestämt mig för att det gäller!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback