Veckans matlista

Middagslista för vecka 10

Måndag: Spenatsoppa med kokta ägghalvor.
Tisdag: Pasta med vitkål och baconsås.
Onsdag: Hemgjord pytt i panna.
Torsdag: Finsk morotslåda med korv och senap till.
Fredag: Tacos (makens enda matförslag hahaha)
Lördag: Kycklingpasta med dragon och citron.
Söndag: Sjömansbiff

Självklart har vi grönsaker som tillbehör men det har jag inte bestämt vad det ska vara än. Hojta gärna till om ni önskar något recept!



Jag är naturligtvis intresserad av den finska morotslådan!!! :) Sen har jag faktiskt tänkt göra spenatsoppa länge, men inte vetat vilket recept jag skulle välja, så om du har ett bra får du gärna dela med dig! Dock hinner jag nog inte laga det innan jag åker till indien förståss :P

2012-03-05 // 22:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback