Projekt: Sockerfri

Fy bubblan! Är det bara jag, eller är det vanligt bland nyblivna mammor att man äter så mycket socker? Jag har aldrig varit med om något liknande. Min pojke blir fyra månader nästa vecka och jag äter massor med onyttigt. Jag känner ju själv hur dåligt det är för min kropp, men kan inte låta bli. Jag går och letar i skåpen i köket som en galning och jag har minsann blivit en bullmamma, för jag bakar och bakar, bara för att få äta.

I helgen tog jag mig själv i kragen. Utesluta socker, jag börjar med en månad. Inget socker what so ever! Jag vill gå ner i vikt och komma tillbaka till den jag tycker om att vara och ha en sund relation till socker.


Nej tack, inte just nu.



Jag hanger med!!! Men har blir det inte sa mycket socker, man ar inte sugen. Nu har jag nog gatt ner lite i vikt ocksa nar jag varit sa magsjuk :) haha

2012-03-21 // 15:00:20

Sötsuget när man ammar är enormt!

2012-04-09 // 16:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback