Promenad med grannhundar!



Våra kära grannar var iväg till Avesta för att ställa ut en av sina hundar och lämnade två hemma, så de fick komma till oss.
Vi trotsade regnet och gick en lååång promenad, min man kom på att vi kunde gå till havet. Så med 3 hundar i koppel och barn i vagn, regnställ, gummistövlar, hundgodisar i fickan, vatten i flaska började vi gå. Vi gick och gick och gick. Promenaden blev 1,2 mil lång och vi var hemifrån 2,5 timme! En mysig promenad, trots regn. Vi såg en del överkörda grodor och en mink eller utter som sökte efter fisk i ett kärr!
Hav är så otroligt vackert så det var klart värt blåsan mellan två tår och värkande ben!!

Maken är och fiskar, barn och hund sover så jag ska ta vara på min egentid och sätta mig och läsa en bok.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback