För att fördriva tiden...

Maken min är en riktig AIK-fanatiker. Alltså jag menar besatt. Han sitter 1 meter framför tvn på golvet, med en ÅBRO i handen (AIK är sponsrade av ÅBRO .) och pratar lugnt och sansat med tvn för att peppa sitt AIK som just nu ligger under och för att inte väcka sin son, det är verkligen underhållning att se honom Haha! Men jag har annars inget att göra så jag svarar på en lista!

Fem saker i min frys:

¤ Broccoli
¤ Köttfärs
¤ Glass
¤ Smakisar till Ville
¤ Frysta örter

Fem saker i min garderob:

¤ Mjukisar
¤ Linnen
¤ Koftor
¤ Hoodies
¤ Jeans


Fem saker i min bil:


¤ Isskrapa
¤ Näsdukar
¤ Mumin-leksak i backspegeln
¤ Handduk till smutsiga tassar
¤ Sulky-vagnen


Fem saker i min handväska:

¤ Våtservetter
¤ Plånbok
¤ Napp
¤ Lavendelsalva till läpparna
¤ Hårborste och snoddar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback